Vezetői Alapkövek Program

Hogyan építs nyereséges, önjáró céget, anélkül, hogy felőrölné az idegeidet?

Vért izzadsz, hogy az emberekkel elvégeztesd a munkát, mert nem akarják úgy vállalni a felelősséget, mint te cégvezetőként?

^

Úgy érzed, hogy nincs elég tudásod, hogy megfelelően kezeld a felmerülő problémákat?

^

Ha elfordulsz, megáll a termelés?

^

A gyenge profit miatt igazi kihívást jelent egy jó csapat felépítése?

^

Túl sok baj van az embereiddel, és ez felőrli az idegeidet?

^

Néha úgy érzed, összecsapnak a fejed felett a hullámok?

Megmutatom neked azokat a módszereket, amelyekkel sikeres, nyereséges lesz a céged. Megtanulod, hogyan építs fel egy jó csapatot, hogy aztán önjáró és terjeszkedő legyen.

Z

Megtanulod, hogy mi miatt lesz a vállalkozásod nyereséges, és pontosan hogyan kell ezt megvalósítani.

Z

Képes leszel jobb csapatot kialakítani, akik maguktól szaggatják le a csillagokat neked.

Z

Képes leszel hatékonyan elvégeztetni a munkát, nem kell unos-untalan rákérdezni vagy mikro-szinten lebontani a feladatot (belégzés-kilégzés, belégzés-kilégzés...)

Z

Képes leszel felépíteni egy önjáró, stabil céget, mert minden szükséges know-how-t megkapsz, begyakorolsz és rutinossá válasz a használatukban. Így a véreddé válik.

Z

Röviden: minden hatékony vezetői módszer a birtokodban lesz.

Jártál már olyan képzésen, ahol hasznos dolgokat tanultál, fellelkesedtél, de a végén ezt gondoltad:
“Oké, de most mit csináljak?”

Az nem egy gyakorlatias képzés volt. Ilyenekkel Dunát lehet rekeszteni. Igaz, két napig lelkes vagy, de tartós változás nem lesz a cégedben, és nem oldja meg a probléma igazi gyökerét.

Miben más a mi Vezetői Alapkövek Programunk?

Z

A fejed nem lesz tele elméletekkel, mert azonnal látni fogod, hogy neked mit kell csinálnod másnaptól a cégedben.

Z

Rendszerezett, gyakorlati, egyértelmű tudást kapsz, amelyekkel igazi változást és eredményeket tudsz elérni.

Z

Közösen dolgozunk, és végig megkapod a segítséget tőlem bármilyen típusú nehézség bukkan elő. (Csak járj utána, hogy mennyibe kerülne ez máshol.)

Z

Lépésről lépésre építjük fel a cégedet, logikus sorrendben rakjuk le az alapköveket, ahhoz, hogy nagyon profi vezetővé válj. Olyan vezetővé, aki egy sikeres, nyereséges céget épít, és olyan csapatot hoz létre, amire a konkurencia csak irigykedik.

Z

Kiscsoportos workshopban dolgozunk, ahol mindenkire jut elég idő.

Z

A közös munka során a csoporttársaidtól is kaphatsz nézőpontokat, ötleteket, segítséget, hiszen mindenki elmondja, hogy nála mi volt a sikeres.

Z

Ezekhez az eredményekhez kb. 200 óra személyes konzultáció kellene, ami 10M Ft + ÁFA lenne. De a Vezetői Alapkövek Program kiscsoportos szerkezete miatt ez csak 115.000 Ft + ÁFA havonta, 18 hónapon keresztül. Így közel 8M Ft-ot spórolsz.

Z

A legelső hónaptól kezdve precízen mérni fogjuk a vállalkozásodban a bevétel/eredmény növekedést, így Te is látni fogod, hogy a befektetés szinte az első pillanattól megtérül.

Ezeket több mint 500 vezető tanúsítja, akik elvégezték a Vezetői Alapkövek Programot.

Mit mondtak a Vezetői Alapkövek Programról azok, akik már elvégezték?

„A Vezetői Alapkövek programot 2011-től 2012-ig végeztem el. Korábban jártam főiskolára, egyetemre, gazdasági képzésekre, és sok mindent tanultunk a vállalatokról, a gazdaság működéséről, de sajnos azt pont nem tanították meg, hogy hogyan kell egy céget vezetni, és sikeresen működtetni a gyakorlatban.

Itt egy kis csoportban, néhány vállalkozó társammal együtt nemcsak egy komoly gyakorlati útmutatón mentünk végig, hanem az összes időközben felmerült problémánkat bedobhattuk, és azt kitárgyaltuk, majd megoldás született. Még messze nem sikerült minden itteni szempontot átültetnem a gyakorlatba, de az a szemlélet, amit ez a másfél év adott, nagyon sokat segített időközben, és még most is.

A cégünk árbevétele 2011-ben 50 millió Ft volt, 2012-ben 90 millió Ft, idén pedig már július elején 75 millió Ft-nyi megbízásunk van, nagyrészt teljesítve.

Azon kívül pedig, hogy szakmailag nagyon sokat adott, a hangulat is fantasztikus volt, úgyhogy ezúton is köszönök mindent!”

Mihalik Tamás

Ügyvezető, Kubicek Hungária Kft.

„Fontos, hogy szeressem az embereket. Ha dicsérem, nyugtázom és fölemelem őket, mind nagyobb hajlandóságot mutatnak a közös cél felé haladás elősegítésére.

Ami tetszett, hogy elvártad, gondolkodjunk; hogy zseniális a humorod és a hangod.

Amit másképp fogok csinálni: beerőltetem saját működésembe az azonnali lezárásokat. Megtanulok NEM-et mondani.”

Dezső Krisztina

Ügyvezető, Gulliver Tours Kft.

„Korábban már vettem konzultációt mástól, és számos kérdés maradt homályos. Ezért ezeket félre tettem, nem foglalkoztam vele. Most megértettem, miért fontosak a statisztikák, és az elvárt végtermékek pontos meghatározása, és ez milyen hatással lesz a cégemre.”

“A Vezetői Alapkövek Program irányt mutat és segít eljutni A pontból B pontba. Vagyis van egy eleje és vége annak a folyamatnak, amelyben a cégem előbbre jut.”

Nagy Károly

Ügyvezető, Nagy Gépműhely Bt.

„Mostmár tudom, hogyan kell működnie egy cégnek és, hogy mi a feladata egy vezetőnek.

A Vezetői Alapkövek Programon folyamatosan csiszoltuk a vezetői működésünket. Tudom, hogyan kell kiképezni/betanítami egy hatékony managementet.

A további célom, hogy Tulajdonosi posztra jöjjek ki. Köszönöm, hogy sikerült magamat kiverekedni vezetőnek.”

Márton Csaba

Tulajdonos, Csababusz Tours Kft.

„A Vezetői Alapkövek Programon rendszerbe foglalt vezetési ismereteket kaptam. Olyan gyakorlatban kipróbált eszközöket, mellyel egy jól működő szervezet felépíthető és működtethető. Nagyon tetszettek az eszközök, amelyeket a személyzet megismerésére és kezelésére kaptam. HR-esként nekem ez nagyon fontos. Ráadásul ezek gyakorlati eszközök, nem csak elméletek. 

Szerettem a kötetlen beszélgetéseket, mellyel az aktuális céges problémák megoldásaihoz kaptam segítséget.

Köszönöm a jó ötleteket, új nézőpontokat, melyek mentén egy egy problémát újragondolhattam, új nézőpontok mentén kereshettem megoldást.”

Székely Éva

HR Vezető, Eszter Kft.

„Ismerve az Alapkövek program tematikáját, azt gondoltam, hogy sok újat már nem tudnak nekem mondani, mert én már hallottam ezekről az eszközökről. Persze, azért ott mocorgott bennem egy kérdés: Akkor miért nem használom őket? Tulajdonképpen ez volt az, ami miatt úgy döntöttem, hogy részt veszek a programon. 

És nem csalódtam, megkaptam a választ a kérdésemre: hiába tudtam, hogy mit kellene csinálnom, nem tudtam, hogy hogyan. A program során nagyon sok gyakorlati példát kaptam a kivitelezésre.

Egymás után jöttek az ötletek és a megvalósításukhoz szükséges pontos tennivalók. A következő reggel mindig valami új lelkesedéssel mentem be dolgozni, s ezt sikerült többé-kevésbé 🙂 a kollégáimnak is átadnom. 

És beindultak a dolgok!

Mindenkinek ajánlom a Vezetői Alapkövek Programot!”

Ackermann Ágnes

Ügyvezető, W-Ackermann Kft.

Kinek szól?

Z

KKV cégvezetőknek

Z

KKV tulajdonosoknak, akik át akarják adni a stafétát

Z

Vezetőknek, akik átveszik a stafétát

Z

Vállalkozóknak

Kinek nem szól?

Q

KKV tulajdonosoknak, akik már mindent tudnak

Q

Akik szerint nem lehet a külső körülmények miatt sikeresebben működtetni a vállalkozásukat

Q

Akik szerint csak akkor van jól megcsinálva, ha ő megcsinálja

Q

Akik szerint csak a “kapcsolatokon” múlik a siker

Hogyan épül fel a Vezetői Alapkövek Program?

VEZETŐI ALAPKÖVEK

BASIC PROGRAM

115.000 Ft +ÁFA/hó

Z

HAVI EGY NAP KÉPZÉS

Előre megadott 18 dátum, 10:00-17:00-közt

Z

HAVONTA KIDOLGOZOTT CÉGRESZABOTT NÖVEKEDÉSI STRATÉGIA

Minden hónapban, a céged tényleges teljesítménye alapján kidolgozzuk a következő hónapra a növekedéshez szükséges pontos lépéseket.

Z

VÁLOGATOTT SIKERORIENTÁLT CSOPORTTAGOK

A csoportodban csupa olyan cégvezető és vállalkozó lesz aki fejleszteni akarja a cégét, motivált és lelkes. Egymástól is sokat fogtok tanulni.

Z

MAX 10 FŐS CSOPORT

A leghatékonyabb munkavégzés érdekében egy csoportban maximum 10 ember lehet.

Z

KONZULTÁCIÓS MAPPA

Rengeteg vezetői segédlet, nyomtatványok, cseklisták és minden ami ahoz kell, hogy sikeresebb vezetővé válj.

Z

HAVONTA FIZETENDŐ DÍJ

VEZETŐI ALAPKÖVEK

PRO PROGRAM

155.000 Ft +ÁFA/hó

Z

VEZETŐI ALAPKÖVEK BASIC PROGRAM

Minden ami a BASIC programban van.

L
Z

KÉT ALKALOMMAL CÉGES TERVEZŐ TÁBOR

A 18 hónap alatt két alkalommal elvonulunk három napra, hogy kidolgozzuk az éves stratégiai és üzleti tervét a cégednek összesen 900.000 Ft. + ÁFA értékben.

Ahhoz, hogy a céged önjáró legyen, bizonyos területekkel muszáj foglalkozni. A 18 hónap alatt végigvesszük az összes olyan területet, amellyel foglalkoznod kell.

A 18 HÓNAP RÉSZLETES TEMATIKÁJA

1 nap: STARTNAP

Megtudod, hogy a céged különböző életszakaszaiban mi a teendő.

2. nap MOTIVÁLT EMBEREK A CÉGBEN

Egy vállalkozás sikere nagy mértékben attól függ, milyen emberek vannak a cégben, és azok mennyire lelkesek és mennyire motiváltak. Ezen a napon megtanulod az igazi vezetők legértékesebb fegyverét, amellyel bámulatos eredményeket tudnak elérni a csapatukkal, nem egyedül.

3. nap: EMBERISMERET
Amikor vezetőként rengeteg erőfeszítést teszel a cég sikeres működtetésére, de valahogy mégsem mennek jól a dolgok. Amikor a legjobb embered érthetetlen, és súlyos hibákat követ el időről időre, akkor egy olyan dologgal állsz szemben, ami nem szervezési kérdés, hanem emberismereti. Ezekre a kérdésekre fogsz választ kapni: Hogyan lehet megszüntetni a hullámzó teljesítményeket? Hogyan lehet egyértelműen kideríteni, hogy ki az igazi csapattag, és ki nem? Miért kell egyre többet dolgoznod egyre kevesebb eredményért? Mi húzódik meg egy üzlet hanyatlásának hátterében?
4. nap: A BŐSÉG ELÉRÉSÉNEK ELVE

Az igazi bőség eléréséhez rendelkezned kell azokkal az ismeretekkel, amelyekkel a piacodon valóban sikeressé tudsz válni. A tartós siker és bőség nem valamifél jószerencse folytán jön létre, hanem nagyon pontosan meghatározható igazságokon alapul. Ezekre a kérdésekre fogsz választ kapni: Mi kell az igazi bőséghez? Mitől függ az, hogy mennyire gyorsan jut el egy vállalkozás a kívánt nagyságrendre? Mit kell a piacod számára valóban adnod? Kik járulnak hozzá ehhez a bőséghez? Hogyan tudod rávenni a teljes személyzetet, hogy tegye a saját dolgát?

5. nap: A VEZETÉS NÉLKÜLÖZHETETLEN RÉTEGEI
Két elengedhetetlen vezetői tevékenység a cégben. Ha nagy célokat szeretnél megvalósítani, szükséged lesz vezetőkre, ahogy ne egyedül kelljen megbirkózni a feladatokkal. Ezekre fogsz választ kapni: Kiből lesz igazán jó vezető? Milyen vezető típusok vannak? Mit kell pontosan tennie egy vezetőnek, hogy eredményeket érjen el? Mi a terjeszkedési képlet?
6. nap: SZERVEZÉSI ALAPOK
A nagy célokhoz, ha már megvan a jó csapat, akkor tudnunk kell szervezni. Ezt nem mindenki ismeri fel, pedig a vezetői siker a szervezési képességtől erősen függ. Hogyan kell szervezni? Miből kiindulva lehet kizárólag szervezni? Hogyan lehet elrontani a szervezést, ezzel okozva hatalmas veszteségeket?
7. nap: CÉGVEZETÉSI FELADATOK
Sok vezető nem tudja elképzelni, hogy valóban átadja a vezetési feladatokat, mivel úgy gondolja, hogy a dolgok akkor vannak jól elvégezve, ha ő csinálja. Ezért mindent ő csinál. Valójában olyan dolgokkal foglalkozik, ami nem is tartozik a vezetés tárgyköréhez. Ekkor ő nem vezető, hanem valami más. Ez fogja vissza a céget fejlődéstől, tehát ezt kezelni kell! Milyen feladatok tartoznak valóban a cégvezetéshez? Mit kell a tulajdonosnak mindig is felügyelnie, és mit nem? Melyek a vezetők legfontosabb feladatai? Ezen a napon pontosan megérted, hogyha nem vagy tudatos a valódi vezetői feladatokkal kapcsolatban, akkor a cégednek mindig lesznek problémái. A nap végére tiszta képpel fogsz rendelkezni a cégvezetés valódi funkcióiról.
8. nap: EGY MINDENKOR FIZETŐKÉPES CÉG LÉTREHOZÁSA
Sok céget megviselt a gazdasági válság, azonban néhányat nem. Létezik egy módszer, amellyel képes mindenki elérni a fizetőképességet és az anyagi jólétet, függetlenül a gazdasági környezettől. • Mi a fizetőképesség 7 titka, és hogyan érjük azt el gyorsan? • Mit kell tennie a legfelső pénzügyi vezetőnek? • Hogyan építsd fel a biztonságos céges pénzügyi rendszeredet? • Hogyan kell bevételtervezést végezni? Ezek a pénzügyi alapok teljesen tiszta képet adnak majd arról, hogy mit is kell tenned holnaptól, hogy megold a pénzügyi nehézségeket, és innentől kezdve soha ne forduljanak elő.tulajdonosnak mindig is felügyelnie, és mit nem? Melyek a vezetők legfontosabb feladatai? Ezen a napon pontosan megérted, hogyha nem vagy tudatos a valódi vezetői feladatokkal kapcsolatban, akkor a cégednek mindig lesznek problémái. A nap végére tiszta képpel fogsz rendelkezni a cégvezetés valódi funkcióiról.
9. nap: PROFI SZEMÉLYZETFELVÉTEL
Az igazán jó embereket meg kell találni. A sok “hasznosnak tűnő” személyzet felvételi módszer közül sajnos nem mindegyik hasznos, és bombabiztos. Az emberek kiválasztása kulcs az üzleti sikerekhez. • Hogyan tudom megtalálni a nekem való jó embereket? • Kik a valóban jó emberek? • Mit kell kérdeznem, és figyelnem a felvételi interjún, és mit nem? A nap végére egy új nézőponttal és tudással fogsz rendelkezni a sikeres és hatékony személyzet-kiválasztással kapcsolatban.
10. nap: A TERMELÉKENY CSAPAT KIALAKÍTÁSÁNAK ESZKÖZEI
Sokan tudják, hogy egy új ember betanulása néha évekig is eltarthat. Egy bonyolultabb poszt esetében pedig egyenesen születni kell rá. Ez a mai fejlődő – száguldó világban nem elég gyors. Tenni kell valamit. • A “8 zsák cement” még mindig az asztalodon landol? Mindig mindennel hozzád rohannak, ha nem tudnak valamit? Unod már, hogy nélküled megáll az élet? • Sokszor elmondtad már, és még mindig újra és újra el kell mondani, mégsem csinálják jól? • Hogyan tudod a betanulást felgyorsítani? • Kik a valóban jó emberek? • Hogyan tudsz egy átlagos emberből zsenit faragni? Ez a nap fordulópont a céged életében. A mai napon átadott módszer forradalmasítani fogja cégedet. Olyan módszert kapsz, amelyre a konkurenseid irigykedve fognak ácsingózni!
11. nap: HATÉKONYSÁGNÖVELÉS
Amikor vezetőként azt érzed, hogy a többiek túl lassan végzik el a feladatokat, Te pedig szárnyalnál, akkor bizony a cég kevesebbet teljesít, mint lehetne. A csapat akkor jó, ha a hatékonyság az egész szervezetre igaz, nem csak a vezetőkre. • Mitől vagy kimerült, tompa, szétszórt? Miért nem tudsz igazán kikapcsolódni és pihenni? • Mi a hatékonyság titka? • Mi teszi tönkre a cég hatékonyságát? • Milyen egyszerű eszközökkel lehet a hatékonyságot növelni? A HR-es egyik kulcs feladata a céges hatékonyság folyamatos fejlesztése, növelés. Itt megkapod hozzá az eszközöket!
12. nap: STATISZTIKAI RENDSZER ÉS SZEMÉLYES ETIKA
A magas termelést az igazságosság tartja bent a cégben. Az igazságossághoz viszont pontosan látni kell, hogy ki mit tett le az asztalra. Az egyetlen közvetlen módja annak, hogy ügyvezetőként pontosan lásd, mi történik a cégedben az, ha vannak statisztikák. • Mit kell statisztikákkal mérni, és kinek? • Hogyan tudom meghatározni a furcsa posztok statisztikáját? • Hogyan kezeld azokat, akinek a statisztikája már régóta alacsonyan van? • Milyen eszközök léteznek a személyes problémák kezelésére? A legnagyobb értéked az embereid hajlandósága. Ez azonban könnyen eltörhet. Azokkal az eszközökkel, amelyeket ezen a napon kapsz, képes leszel a jó embereket megmenteni, a rosszakat pedig gyorsan eltávolítani a csapatodból.
13. nap: ÉRTÉKESÍTÉSI OSZTÁLY
Egy új ügyfél megszerzése nagyon sok energia és pénz. A cég legértékesebb vagyona a régi ügyfelei. Nem mindegy tehát, hogyan kezeljük őket. • Hogyan tudod megtartani a régi vevőket? • Hogyan kezeld a leghatékonyabban őket? • Milyen működő stratégiák léteznek a törzsvevők kezelésére, hogy extra bevételre tegyél szert? Ha nem tudod, hogy ki mikor mit vett tőled, akkor a lehetséges bevételednek jelentős részét elpocsékoltad. Ezen a napon megtanulod, mit kell tenni annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet kihozd a címlistádból. A bevételeidet a leggyorsabban és legolcsóbban úgy tudod megnövelni, ha kihasználod a már megszerzett erőforrásokat. DE nem mindegy, hogy hogyan!!
14. nap: A PÉNZÜGYI OSZTÁLY FELÉPÍTÉSE
A pontos pénzügyi adatok adják meg a cégvezetőnek a stabilitást. Ha a pénzügy nincs jól megszervezve, akkor többet kell dolgoznod, hogy jó eredményeket érj el. Ez nem egy ördöngös dolog. Csak tudni kell, hogyan építsd fel jól. Ha sok kintlévőség, akkor nehéz kifizetni a számlákat is. Ezt kezelni kell! • Hol kezdődik és hol ér véget a pénzügyi osztály? Miért vannak “furcsaságok” a pénzügyi osztályon? • Hatékony kintlévőség kezelési technikák • Hogyan épül fel pontosan a pénzügyi osztály? Ez egy könnyen összeállítható terület, annak ellenére, hogy sok cégvezetőnek nehézségei vannak. Ha vannak pénzügyi problémák, fizetőképességi gondok, akkor a pénzügyi osztályt nagyon gyorsan rendbe kell tenni. Ezen a napon megtanulod, hogyan.
15. nap: AZ ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS LÉNYEGE - TERMELÉSI OSZTÁLY
Ha már jól eladtad a termékedet, szolgáltatásodat, akkor itt az ideje, hogy szolgáltasd is azt, amit megígértél. A hangsúly itt is a gyorsaságon és a hatékonyságon van. Mást kell tennie egy projektekkel dolgozó cégnek, és mást egy dobozos termékeket, szolgáltatásokat nyújtó cégnek. DE mindkettőre igaz: előrelátóan meg kell tervezni a szolgáltatást, hogy az zökkenőmentes legyen. • Miért nem tud a főnök kijönni a termelésből? • Miért tart sokszor 3x annyi időbe a vevők kiszolgálása, mint kéne? • Hogyan tudod ellenőrizni, hogy elég hatékonyan szervezted-e meg a szolgáltatási osztályodat? • Hogyan tudsz kevesebb személyzettel, nagyobb termelés megvalósítani? Ez az osztály minden egyes cégnél más és más. Nagyon fontos, hogy teljesen a Te tevékenységedre legyen kialakítva az egész terület. Ezen a napon ezt készítjük el.
16. nap: PROFITNÖVELÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL
Itthon sajnos sokan azt gondolják, hogy minőségbiztosítás az ISO. Ők nem tudják, hogy mennyi többletmunkát eredményez az számukra, hogy nincs egy jól kigondolt minőségbiztosítási rendszerük, és a valódi terjeszkedést ez akadályozza meg. • Mi köze a minőségbiztosításnak a terjeszkedéshez? • Miért kell idetenni a cégben a legprofibb szakember? • Mennyit veszítesz azon, hogy nem kezeled a vevőreklamációkat? • Hogyan kovácsolj előnyt a vevői elégedetlenségből, és hogyan legyél piacvezető ezáltal? A minőségbiztosítás sokkal többet jelent, mint azt bárki is gondolná. Csak annyit mondok, hogy ezen a napon pontosan megtanulod, hogyan tudod állva hagyni a konkurenciát ennek az osztálynak segítségével!
17. nap: ÚJ PIACOK MEGSZERZÉSE ÉS KEZELÉSE
A válság sok mindenkit megtanított arra, hogy folyamatosan keresni kell az új ügyfeleket. De a vadászok száma még mindig nem csökkent le teljesen. • Ki birtokolja igazán a piacát? • Hol kell elkezdeni az új piacok meghódítását? • Mennyi mindennel kell valójában foglalkozni, hogy mindig legyenek új vevők? • Hogyan tudod megszerezni a vevői bizalmat? Az új piacok megszerzése nem könnyű feladat. Azonban léteznek olyan technikák, amelyekkel sokkal előbbre juthatsz, mint azt gondolnád…. Ezen a napon ezeket vesszük sorra.
18. nap: TOTÁLIS VEZETŐI TUDÁS
SOK SIKERT AZ ÚJ ÉLETEDBEN, AMIT SIKERES VEZETŐKÉNT ÉLSZ!

Ki vagyok én, és miért hallgass rám?

Vörös Szilva

Több mint 23 éve vagyok szervezetfejlesztő konzulens

Több mint 2000 cég munkáját segítettem kisebb-nagyobb mértékben

7 könyvem jelent meg

Több mint 500 résztvevő a Vezetői Alapkövek programomon

A résztvevők cégeinél a bevétel / profit növekedése átlagosan 44%-os a Vezetői Alapkövek program során

NEM A TE HIBÁD, HA EDDIG NEM ÉRTÉL EL OLYAN EREDMÉNYT, AMIT SZERETTÉL VOLNA

Magyarországon nem tanítják a cégvezetést.

Mindenki a maga kárán tanulja, vagy ha szerencséje van, volt egy jó mentora.

Magyarországon nincs még kultúrája a több generációs vállalkozásoknak.

A cégekre vonatkozó törvények egyre átláthatatlanabbak.

Az oktatásból egyre kisebb tudással jönnek ki a fiatalok, és egyes szakmák utolsó igazi képviselői már 50+-osok.

Egy jó üzlet megszerzéséhez lassan már csak és kizárólag kapcsolatok útján lehet hozzájutni.

"KÉT ÉV ALATT 150 MILLIÓRÓL KÖZEL EGYMILLIÁRDOS FORGALMÚ CÉGET ÉPÍTETTÜNK

Vidéki kis cég évek óta 150 milliós árbevételi szinten mozgott. Bár volt 12 alkalmazottjuk, a tulajdonos házaspár éjjel nappal a cégben dolgozott. A gyerekük gyakorlatilag nélkülük nőtt föl.

Kiégtek, fásultak lettek, bár egyikük sem volt még 40. Ekkor eldöntötték, hogy adnak még egy esélyt a cégnek: megtanulnak szervezni és vezetni, és ha ez nem sikerül, akkor eladják a céget.

Elkezdtük a közös munkát. Eleinte nehéz volt, komoly személyzeti döntéseket kellett hozni, és kigyomlálni a cég működéséből a 10 éves rossz berögzültségeket. A legnehezebb a csapat felépítése volt, és volt olyan poszt, aminek többször is neki kellett futni, mire stabilizálódott a megfelelő ember.

De ahogy haladtunk a munkával, kezdtek lassan sínre kerülni a dolgok.

Végül sikerült! Két év alatt 150 millióról közel egymilliárdos forgalmú céget építettünk. Lett egy jó menedzsmentjük, egy nyereséges üzleti modelljük, és gyakorlatilag ma már többet nyaralnak mint nem.

 

MI A TITKA ANNAK A CÉGVEZETŐNEK, AKI A NYARALÁSÁN BE SEM KAPCSOLJA A MOBILJÁT, MÉGIS MŰKÖDIK, FEJLŐDIK A CÉGE?

Tök jó bevételt hozott a cég csak a tulajdonos éjjel-nappal gályázott és eljutott arra a pontra, hogy vagy megszervezi vagy eladja, mert belehalni nem akart a saját cégébe.

Teljesen egyéni vállalkozói nézőpontból menedzselte a 16 fős cégét. A csapat egyáltalán nem volt szervezett, inkább csak 16 asszisztense volt, akik helyett gondolkodott és hozott meg döntéseket. A tulajdonos emiatt teljesen belefulladt a melóba, mindig fáradt volt és a nyaralás sem segített.

Az első titok: meg kell találni a módját, hogy az embereket jobban bevonjuk a munkába és kialakítsuk náluk is a tulajdonosi szemléletet. Ami azért fontos, hogy ne csak egy ember vállaljon felelősséget a cég működéséért, hanem a csapat is. És ez is kell hozzá, hogy önjáró legyen a céged és te mint tulajdonos felszabadulj.

VEZETŐNEK SZÜLETNI KELL?

Amikor megbízott ügyvezető voltam, akkor volt egy olyan elgondolásom, hogy igazán jó vezetőnek születni kell. Nem lehet vezetőket nevelni. Emiatt nagyon hosszú ideig nem tudtam nagyon fontos vezetői posztokat betölteni alattam. Állandóan túlóráztam, kissé túlhajszolt voltam. Majd átálltam az erő másik oldalára, és megszállottan megpróbáltam bárkiből vezetőt nevelni. Több évnek kellett eltelnie, hogy rájöjjek: az igazság valahol félúton van: kell néhány alapvető kvalifikáció ahhoz, hogy valakiből igazi vezető lehessen, de sokkal több ember válhat jó vezetővé annál, mint amit gondolunk. Csak konkrét vezetői eszközöket kell adni az embereknek.

MILYEN VÁLTOZÁSOKAT FOG HOZNI A VEZETŐI ALAPKÖVEK PROGAM A CÉGBEN?

A programmal a lehető leghatékonyabban tudod megtanulni az igazi vezető eszközeit. Nem kell három céget csődbe vinni, és több százmilliós tanulópénzt megfizetni, hogy a saját károdon tanuld meg.

A gyakorlati lépések a vállalkozásodban már másnaptól érzékelhető változásokat hoznak.

Magabiztosabban fogsz tudni jó munkatársakat kiválasztani, és megtartani, és ezzel egy valóban jó csapatot létrehozni.

Mivel szervezettebbé válik a vállalkozásod, ezért javul a profit.

Mivel megtanulsz szervezni, ezért képes leszel a céged folyamatosan úgy alakítani, ahogyan a növekedés igényli.

Havonta minimális összeg ráfordításával teljes vezetői kompetenciát szerezhet.

EZEKET A BÓNUSZOKAT MIND MEGKAPOD A VEZETŐI ALAPKÖVEK PROGRAMHOZ

Zárt csoport tagság

Személyzetfelvételi checklista, ami segít, hogy semmi ne maradjon ki a felvétel során.

Betanulási checklista, amivel villámgyorsan betanítható egy új munkatárs.

Pénzügyi tervezési checklista, amivel a vállalkozásod mindig fizetőképes lesz.

Céges struktúra-kialakítási sablon

Egyéni teljesítménymérési rendszer

Hatékonyságnövelési checklista

Amíg a programon van valaki, ingyen ismételhet egy napot.

HA MÉG AZON GONDOLKOZOL, HOGY ÉRDEMES-E JELENTKEZNED, DE…

NINCS IDŐD

ha nem jössz el erre a programra, csak egyre kevesebb lesz. Előre megkapod mind a 18 alkalom időpontját, így be tudod tenni a naptárba, tervezhető módon. Vezetői alapkövek program kell ahhoz, hogy egyre több időd legyen..

EGYEDÜL VAGY

számtalan olyan résztvevő volt aki egyéni vállalkozóként kezdte, egyedül vitte a cégét és a Vezetői Alapkövek programon tanulta meg, hogyan terjeszkedjen stabilan akár egy csapat felépítésével.

TÚL HOSSZÚ
ennek a programnak a rövidebb verziója nem volt sikeres és a havi egy nap pont a megfelelő ütem. Nagyon sok résztvevő a program elvégeztével később újra beiratkozott mert annyira hatékonynak találták.
A TE CÉGED NAGYON SPECIÁLIS, EGYEDI ÉS ARRA EZ NEM JÓ
valóban minden cég teljesen egyedi, azonban vannak olyan törvényszerűségek amelyek minden vállalkozásra érvényesek és ezek nélkül nem lehet sikeres, nyereséges, önjáró vállalkozást építeni.
NEM AKAROD MÁSOK ELŐTT ELMONDANI A PROBLÉMÁIDAT
akkor ne gyere, pedig kifejezetten üdítő amikor az ember rájön, hogy nincs egyedül a problémáival és más vállalkozóknak is vannak.

MIÉRT MOST AKTUÁLIS?

Minél később csatlakozol, annál később lesznek eredmények.

U

A válság miatt minden cégben felnagyítódott a gyenge pont, és most ezt kezelni kell.

A túlhajszoltság stresszhez, betegséghez vezethet.

Ne engedd, hogy a céged csődbe menjen.

A mostani csoport még havi 115.000.ért, a következő már 145.000-ért indul.

Limitált létszám

MEDDIG AKARSZ MÉG VÁRNI?

Ha 2020 számodra nem volt egy ébresztő, ha egyetlen pillanatig sem éreztél gyomorgörcsöt, akkor neked nem kell változtatnod a cégedben. A Vezetői Alapkövek Program nem neked szól.
De ha szeretnéd végre úgy megszervezni a cégedet, hogy több nyereséget hozzon, önjáróvá váljon, és neked több szabadidőd legyen, akkor kezdd el most!